Thursday, November 1, 2007

Hull pizza

Sai õhtusöögiks pizzat tehtud ja tuli pisut mahukas ;)



Mis te vahite, tulge parem sööma, ega ma seda üksi jõua ära süüa! :D

... ja siinkohal tervitan Andut kui tõsist saviselli ja teisi inimesi tänu kellele see pizza üldse tehtud sai ja loomulikult ka aknapalet keldris, mis jääb vist krohvimata lõpuni, aga kevad on ka ilus aastaaeg. Trühvleid ei saa enne jõule, kuna ma ei viitsi neid enam teha ja üldse spetsialiseerun ma varsti ümber mingiks jamaks, mis mulle muud jama kaela ei too ja SIINKOHAL tervitan ma siis kõiki jooksuhuvilisi noori Nõmme metsas, kes mulle alatasa seal jalgu jäävad, aga olge mureta, mul on suhteliselt suva teist nagu ka minu baarikapist, mis on täis alkoholi ja mida keegi ei joo. Ja LÕPETUSEKS tervitan ma kõiki McDonaldsi ja Hesburgeri fänne - hoidke ikka käpad ketšupis ja friikad kõrvade taga!
Krt küll, keegi võiks kommenteerida ka seda mõttetut blogi vahest peale minu ja Andu ja veel mõne normaalse inimese!

2 comments:

Maria said...

aga minu tehtud pitsa on ikka parem ;)

Andu said...

minu oma on kõige parem!